søndag den 24. marts 2013

Hvad handler det om?

Hej dejlige mennesker der sidder og læser dette lige nu!
Måske har jeg ikke været så god til at fortælle hvad min blog faktisk handler om, det er egentlig ikke et måske, det har jeg bare ikke. Så nu vil jeg gribe chancen her, søndag aften for lige at komme det til bunds.
Det har aldrig været meningen at den her blog skulle handle om mode, make-up osv. For det har jeg simpelthen ikke nok forstand på, til at jeg kan fortælle jer derude om det. Det er da klart jeg måske vil komme med nogle ting omkring hvad jeg har købt og af mit hår eller noget i den stil, det er egentlig bare hvad jeg lige lyster til.
Bloggen vil være af en måske masse random ting for dig, men betydningsfulde ting for mig. Jeg vil fortælle jer om mit liv, hvad jeg laver og hvad der sker med mig! Samtidig kommer der også billeder af nogle billeder(Hahaha sjooovt) der betyder noget for mig eller som jeg finder morsomme.
I bund og grund er min blog en blanding af en masse ting!!!

Tak fordi du har gidet og læse alt det her volapyk, det sætter jeg stor pris på :-)
- læs kun min blog hvis du kan lide den, der er Ingen som tvinger dig med en pistol i nakken og siger du skal ;-)

xoxo Juller SNULLER ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Daaaaarlings ♥♥